
Рішенням Комітету Багатосторонніх Угод Європейської кооперації з акредитації (ЕА) від 4 листопада 2009 року національну систему акредитації України визнано у сфері «Акредитація органів з сертифікації персоналу». 25 листопада 2009 року Національне агентство з акредитації України (НААУ) підписало Угоду щодо взаємного прийняття сертифікатів сертифікації персоналу з Європейською кооперацією з акредитації, яка представляє сторони Багатосторонньої Угоди ЕА для сертифікації персоналу (англ.). Це свідчить про те, що НААУ як національний орган з акредитації відповідає усім вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 17011 та відповідним рекомендаціям європейської та міжнародних організацій з акредитації.
Підписана Угода передбачає, що сторони Багатосторонньої Угоди ЄА для сертифікації персоналу та НААУ будуть:
- визнавати дію їх національно визнаних схем акредитації як еквівалентних;
- приймати на рівній основі сертифікати, видані їх акредитованими органами з сертифікації;
- сприяти прийняттю сертифікатів, виданих їх акредитованими органами з сертифікації, усіма користувачами в своїх країнах;
- розглядати усі скарги, що стосуються сертифікатів, виданих їх акредитованими органами з сертифікації;
- інформувати один одного щодо важливих змін у статусі та діяльності своїх органів з акредитації.
Колектив НААУ вітає усі зацікавлені сторони з цією визначною подією в українській інфраструктурі якості.
Д.Зоргач /Голова НААУ/ та Т.Факлам /Голова Комітету багатосторонніх угод ЕА/ підписують Угоду про визнання.